Nedělní ráno

Neděle je báječný den. Obzvlášť mám velmi ráda nedělní rána. A to včerejší se fakt vydařilo.
Jsem „skřivan“, vstávám i o víkendu nejpozději v půl sedmé, takže před sedmou jsem už byla na cestě k Moravě která nám teče kousek za sídlištěm. Se psem (jsem byla na cestě). Sluníčko od rána pecnilo, lidí jsem potkala poskrovnu a náš pes na mě nekladl žádné nároky. Kromě občasné kontroly jestli zase nežere něco, co nemá. Na takové procházce si člověk docela vyčistí hlavu. Byla jsem unesena zářivě modrou oblohou, moje pozornost byla přitahována ptáky kteří létali kolem, vlčími máky a čekankami u cesty. Vzduch voněl létem a u Slepého ramene už seděl rybář s „nahozenou“ udicí.
Jaký krásný den!
Kromě toho, že jsem „skřivan“, jsem také milovník vody a pohled na řeku, která líně teče (v případě naší Moravy skoro stojí), moji mysl naplňuje klidem.
Na hrázi u jezu řeky jsou pod vysokými topoly umístěny dřevěné lavičky, na kterých může kolem jdoucí spočinout, vypnout hlavu a hledět „do blba“. S čímž fakt nemám problém, mohla bych na břehu sedět i hodiny. Na rozdíl od mého nejlepšího přítele. Ten to vydrží maximálně třicet minut.
Když už je hodně otravný, vydáme se na cestu domů. Ptáci pořád létají kolem, vlčí máky a čekanky jsou na svém místě a rybář zatím zjevně nic nechytil.
Neznám nic lepšího, než po takové procházce přijít domů a dát si vydatnou snídani, což jsem učinila. Byla jsem zrovna v nejlepším – rozpoložení i se snídaní, když se vybatolil z ložnice pán tvorstva a se zívnutím prohlásil: „Nesnáším neděli!“.




Komentáře