Uf

Uf, tak se mi podařilo alespoň nastavit vzhled.
Pokud sem někdo zabloudí, ať je nad věcí. Zatím jsem blogovací jelito a například vůbec netuším co je to „tag“. A naprosto stejné je to s nastavením. Název, jméno, přezdívka, jak mě jiní uvidí...sakra kde?!

Návštěvníci prominou!
Jmenuji se Vlaďka (je to přezdívka, nebo mě tak „je vidět“?), jsem z Jižní Moravy, proto se mi do příspěvků bude pravděpodobně promítat můj jihomoravský dialekt
a pravopisné chyby (z „češtiny“ jsem vždy měla za dvě).
Zásadní otázka - proč jsem si založila svůj blog?
Dostala jsem od života druhou šanci a toto je můj způsob terapie. Nemám žádné zvláštní nadání psát a dlouho jsem váhala než jsem se do toho pustila. Jenomže, ono mě to tak nějak láká a popichuje. I když zatím ještě nevím co s tím. Už dlouho mám pocit, že se do této doby nehodím, že jsem nějak mimo, tak proč ne blog? Třeba někoho mé úvahy a nápady budou zajímat.

Takže - kdokoliv sem zavítáš, jsi ze srdce vítán!

(A pokud mi budeš chtít něco sdělit, můžeš na: Vigot@seznam.cz )

Jo, a musím každého návštěvníka upozornit, že zákony Evropské unie vyžadují, abych návštěvníkům z EU poskytovala informace o souborech cookie použitých v mém blogu. V mnoha případech tyto zákony také vyžadují, abych získala jejich souhlas. Takže - nemohu vysvětlit, jak Google používá určité soubory cookie pro Blogger a Google, včetně používání souborů cookie pro Google Analytics a AdSense, a ani nevím, jestli oznámení o tomto použití je na mém blogu viditelné. Proto, pokud s nimi můj milý návštěvníku nesouhlasíš, prosím - nečti dál:).

Komentáře