Tchýně

(Slova, která nemám ráda.)

   Na slovo „tchýně“ už byla alergická moje maminka. Můj muž s mým švagrem se při každé návštěvě trumfovali, kdo zná víc nových vtipů na tchýně a pak se o ně s mojí maminkou velmi rádi podělili. Maminka má sice poměrně velký smysl pro humor, ale čeho je moc.... Jednou se naštvala i na mě, protože jsem se několikrát „zapomněla“ a od srdce se zasmála.

„Nesměj se, taky budeš jednou tchýně!“ prskla na mě naštvaně. Tehdy jsem jí vysvětlila, že nikdy tchýně nebudu, protože tchýně je ta hnusná megera, co rozbíjí mladá manželství a že já budu „maminka“.

   Tedy, tohle jsem si myslela do té doby, než jsem nabídla manželovi své mladší dcery tykání, což on komentoval slovy: „ … ale maminko Vám říkat nebudu!“ (Ne, že bych se o to prosila, Vlaďka by úplně stačila.) Takže jsem - tchýně....:):):)

Komentáře