Co pomáhá podle Margaret

Její německé jméno je údajně odvozeno od starořeckého tvaru jména Margaret (Wikipedia tvrdí, že jde o variantu jména Gertrud) i když do němčiny bylo pravděpodobně přijato z latiny.
Je poměrně vzácné, nikdy se nedostalo do TOP žebříčku jmen. I ona je velmi vzácná bytost -
je chytrá, milá, empatická, pozitivní, bojovná a neuvěřitelně statečná. A mě přivedla na myšlenku jak vylepšit svůj blog. Nechci jí upírat její zásluhu, protože to, co já rozvláčně popisuji na svém blogu, ona geniálně zkrátila na nejnutnější minimum. Které ovšem funguje. Pro zachování jejího soukromí je v komentářích a příspěvcích původní obdoba jména - Margaret:).

Každý, kdo bojuje s těžkou situací, ať už je to nemoc nebo něco jiného, se - dříve či později, dostane na dno svých sil. Setká se s únavou, frustrací, bolestí či dokonce depresí. Každý způsob jak "dobít baterky" je dobrý. Už naše babičky říkaly - veselá mysl, půl zdraví. Pozitivní myšlení je v obtížné životní situaci, či nemoci velmi těžké, ne-li nemožné. Ale nevzdávejte se! Zkoušejte to! Bojujte! Tak, jako Margaret.

* Buďte kreativní - malujte, učte se hrát na hudební nástroj, tančete...
* Najděte si společnost lidí se stejným problémem - jejich zkušenosti můžou pomoci vám a vaše jim.
* Začněte si psát deník, blog, založte FB skupinu či stránku pro váš problém a vypište se z toho.
* Plakejte, křičte, kopejte do dveří nebo mlaťte do pytle, ale VŠECHNO Z VÁS MUSÍ VEN!
* Nevynechejte jedinou příležitost, jak si zlepšit náladu. Choďte do divadla, na koncerty, běžte na
   výstavu, nebo jen tak do přírody na procházku, jeďte na výlet.

Já jsem se po dlouhé době propracovala k poznání, že (alespoň pro mě) je také důležitá - pokora, víra, naděje a láska.
S pokorou přijímat danou situaci (ne se s ní smiřovat!) a s vírou a nadějí s ní bojovat.
Láska pomáhá k tomu, mít dostatek sil a odhodlání. 
Láska našich blízkých (rodiny, přátel) k nám i láska k nám samotným.
U mě to, alespoň prozatím, pomáhá. Budu ráda, pokud mi kdokoliv, kdo si přečte tento příspěvek napíše, co pomáhá nebo pomáhalo jemu.
Děkuji.

P.S. Sledujte také Instagram:).



Komentáře