Jednou jsi dole, jednou nahoře...

A taky říkávala moje babička: „Nechval den před večerem!“ Prostě, někdy je líp a někdy zase hůř. Všechno je relativní. Před dvěma lety, kdy mi bylo odebráno řidičské oprávnění, se mi hodně zkomplikoval můj pracovní život. Od té doby s ním bojuju jak se dá - někdy má navrch práce, někdy já, ale nedávno jsem zjistila, že opravdu může být ještě hůř.

Každý se někdy setká s minimální dávkou empatie v kombinaci s maximální dávkou arogance a egoismu, ale mě zaskočil zejména fakt, že to bylo u člověka, mně osobně hodně blízkého, kterého znám mnoho let a do kterého bych to neřekla. Takové kopnutí do břicha. A nic nepomáhalo, protože to bylo na duši. A čučelo to tam, a nechtělo to povolit, nechtělo to ven. 
Nachodila jsem sto podzimních kilometrů a alespoň nafotila pár fotek – to byl tak jediný výsledek.

V jeden moment už se na to nemohl dívat můj muž a zavelel k odjezdu.
A byl to jeden z nejkrásnějších „prodloužených víkendů“, především díky přátelskému ovzduší, milému setkání s příbuznými a paradoxně také díky velmi dlouhé cestě, která se – vzhledem k pěknému počasí a přicházejícímu podzimu – najednou zdála kratší než ve skutečnosti je. A tak to nakonec všechno povolilo. Znovu jsem si ověřila, že ve všem co konáme, nebo ve všem, čeho chceme dosáhnout je důležitá právě ta cesta. A cesta je cíl....







Komentáře