Jiný to nebude...

Jiný to nebude, děkuji osude,
za všechno co se stalo,
co nám na podšálku po vypití kávy zůstalo...“
                                         Jaromír Nohavica
Tak tahle písnička mi od rána zní v hlavě a ne a ne ji z ní dostat pryč. Naštěstí nevystihuje můj momentální stav se snižováním léků na EPI – tam to naštěstí JINÝ je. Koncem května jsem byla na kontrole na 1. neurologické klinice v Brně – v nemocnici u Sv. Anny. EEG v naprostém pořádku takže řidičské oprávnění prodlouženo na další rok a snížení dávky na 500 mg den a 750 mg noc.      Po měsíci snížím i noční dávku na 500 mg, kontrola opět začátkem září. Takže po tom nočním snížení budu na polovině původní dávky.
Je to super, jsem neuvěřitelně vděčná a ráda. Jenom teď, jak je noční dávka vyšší než denní, mám opět své noční problémy. Noční dávka mě poměrně dost utlumuje, spím velmi tvrdě a ráno jsem jak praštěná palicí po hlavě a trvá mi tak do desíti dopoledně, než se „rozjedu“. Ale to bylo i posledně a po snížení noční dávky se stav postupně zlepšil což, doufám, nastane i nyní. Další zlepšení které při snižování léků pozoruji je to, že už mi tolik nevadí zářivkové světlo (studené) v kanceláři. Dříve jsem s tím měla obrovské problémy, musela jsem si dokonce do kanceláře pořídit extra brýle s lehce zabarvenými skly do žluta. Nyní už to zvládám i s těmi „obyčejnými“.
Co už asi „lepší nebude“ je pravděpodobně moje jízda na inlinech. Přes veškerou moji snahu, se nelepším. Nejenom, že na to nestačím s dechem (a to už opravdu lepší nebude) nedochází u mě ani k žádnému zlepšení stylu jízdy - o nějakých dovednostech ani nemluvě. Nevím, jestli není na čase si přiznat, že některé věci mě prostě v životě minuly....
Jiný to nebude, děkuji osude, jiný to nebude, děkuji osude, jiný to – finito!“
                                                                                                                         Jaromír Nohavica
P.S. Ale zase fůra dobrých věcí mi za tu dobu s Emmou do života přišla!

Komentáře